Carian

Room Chatting

Friday, September 7, 2007

Aku Insan biasa

Apa yang engkau mengerti tentang daku ini...
aku ini hanyalah seorang insan biasa yang tidak mempunyai apa-apa kelebihan mahupun kemampuan....aku juga telah kehilangan banyak sifat tidak seperti orang lain...mengapa!!!!
Apa yang ku tahu...aku kehilangan kasih & sayang....sehingga aku sendiri tidak mampu untuk menyayangi seseorang yang bergelar kekasih....Aku juga kehilangan kegembiraan sehingga kan aku sendiri tidak mengerti apa itu makna kegembiraan.
Apa itu kebebasan...aku tidak mengerti kerana jiwa ku sentiasa terkurung di dalam kesempitan dan kesengsaraan....
Kebahgiaan..ermm, jauh sekali maknanya dalam hidup ku ini....kebahgiaan ku telah tiada sejak ku kecil lagi...tapi kenapa aku yang harus menghadapi semua ini????? tidak boleh di berikan sedikit ruang di hati ku ini untuk merasai semua ini...aku hanya ingin hidup BAHAGIA seperti insan lain, aku juga inginkan kebebasan seperti burung di langit..bebas ke mana-mana sahaja..dan aku juga ingin merasai kasih dan sayang dari seseorang agar aku dapat mengenali sajauh mana tulus nyer cinta itu....
Aku juga ingin merasai dicintai seperti mana insan lain...aku juga ingin mencitai insan lain seperti mana orang lain...tetapi kenapa jauh di sudut hati ku ini...begitu payah untuk menerima cinta dari seseorang dan hati ku ini tidak mampu melihat siapakah orang yang harus ku cintai...
KENAPA?????
isk...isk..isk...Telah ku cuba untuk memahami diri ku ini...tetapi apa yang ku perolehi hanya lah kegagalan...
Telah berapa ramai gadis yang ku temui....tetapi semuanya gagal..KENAPA???? mungkin juga kerana aku sendiri tidak mampu untuk membahagiakan dan mencintai mereka kerana hati ku ini....
Apakah akan datang aku masih kekal begini atau masa akan mengubah kehidupan ku ini menjadi seorang yang boleh mengecapi semua ni..hidup bahagia seperti insan lain????
Apa yang ku ketahui.. semua nya telah tertulis di A'rasyi...semoga kalian mendoakan kebahgian ku....Amin Yarabal alamin...

0 comments: