Carian

Room Chatting

Wednesday, September 12, 2007

Aku tidak mampu untuk mencintai.....

Assalamualaikum......
kepada semua insan yang pernah mencintaiku....aku menyusun seribu kemaafan kerana tidak mampu untuk membalas segala budi baik kalian. Aku tidak mampu untuk mencintai tapi kenapa aku tidak mampu untuk mencintai...
Adakah aku ini tidak seperti insan lain. mungkin aku ni jahat kot..tak layak untuk mencintai malah tak sesuai untuk bercinta seawal usiaku begini...kerap kali aku gagal dalam dunia ku.
Hidupku telah jauh berbeza jika dibandingkan pada zaman persekolahan...jika dulu aku seorang yang aktif dan cergas, seorang yang periang, suka pada senyuman, seorang yang suka pada rumah Allah..tetapi kenapa sekarang aku begini!!!!
selama hampir 7 tahun hidupku jauh dari kehidupan sebenar sebagai seorang muslim walaupun pernah aku cuba untuk kembali kepangkal jalan tetapi setiap kali aku cuba untuk berubah..kerapkali itulah dugaan yang tidak mampu aku tanggung datang...setiap kali itulah aku kecewa..kenapa ini yang patut aku lalui...
Hidup terasing???? huhh...mungkin ini juga salah satu sebab aku sering kali gagal dalam hidupku...mungkin aku tidak pandai untuk bergaul bersama orang lain...mungkin juga aku ini malu pada diriku sendiri mengenangkan nasib ku ini yang ku rasakan seolah-olah diriku ini terlalu hina untuk bergaul pada sesama insan...adakah aku ini memang tak layak lagi untuk tempuhi pada kehidupan yang sedang aku lalui...
Sokongan??.....ermm maybe aku perlukan sokongan seseorang agar aku mampu untuk kembalikan semangat ku yang entah kemana menghilang....setiap kali aku cuba untuk bangun dari lena setiap kali itu aku gagal untuk bangun terus dan bangkit pada semangat juang sebagai seorang insan yang patuh pada agama....
Kepada insan yang kucintai...maafkan diriku kerana tidak mampu untuk menyayangimu sepenuh hatiku. aku mungkin tidak layak untuk mencintaimu.....aku rasakan aku ini terlalu berbeza untuk menyayangimu...tetapi jika engkau masih menyayangiku berikan lah ku sedikit sokongan agar aku mampu untuk kembalikan duniaku sendiri....bantulah aku untuk terus tabah menghadapi kehidupan yang singkat ini......MAAFKAN DIRIKU.........aku ingin untuk mencintai dan ku juga ingin dicintai...tapi adakah aku layak untuk semua itu....

0 comments: